23 d’abril del 2012

Guanyadors del concurs

El jurat del concurs format per Ambrosio Martínez, regidor de promoció econòmica, Conxi Molons, fotògrafa professional, i M. Mercè Compte, artista i membre de l'associació Xarxa Paisatges, ha resolt que les fotografies guanyadores del concurs "La Vila amb Rosa" 2012 són les següents:


Categoria PAISATGE NATURAL: 




Foto de JOROY (José Roy Muñoz)


Categoria PAISATGE URBÀ: 

Foto de VICKA (Victòria Alonso Ruiz)

PAISATGE CULTURAL: 

Foto de DUARTE (Javier Baztan)




Enhorabona als premiats i moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació, us esperem una propera ocasió!



2 comentaris:

  1. Felicitats a tothom que ha participat - i per suposat als guanyadors!

    ResponElimina