Degut a un imprevist d'última hora, l'organització del concurs de Fotografia "La Vila amb Rosa" ha decidit aplaçar la publicació del veredicte del jurat fins dilluns 17 de juny a les 20h.
Lamentem les molèsties, accepteu les nostres disculpes. Voldríem expressar a tots els participants el nostre agraïment perquè tot i el mal dia ens heu fet arribar captures fantàstiques!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada