9 de juny del 2013

CASAL DEL PESCADOR


2 comentaris:

  1. Si us plau, al Casal del Pescador te una foto mes que no es penjada, es va presenta al mati,
    Patrimoni natural -La Badia

    Gràcies

    ResponElimina
  2. Si que està al bloc i a més, és la primera del concurs d'aquest any. Us en passo l'enllaç! Merci per participar!

    http://lavilaambrosa.blogspot.com.es/2013/06/casal-del-pescador.html

    ResponElimina