Guanyadors 4a edició
El jurat del concurs format per Montserrat Mindan, alcaldessa de Roses, Ambrosio Martínez, regidor de promoció econòmica, un membre del departament de Comunicació de l'Ajuntament de Roses i M. Mercè Compte, artista i membre de l'associació Xarxa Paisatges, ha resolt que les fotografies guanyadores de la quarta edició del concurs "La Vila amb Rosa" 2015 són les següents:
Categoria PAISATGE NATURAL: Costa
Foto de VERMUT (Joan Benaiges)
Categoria PAISATGE ARTÍSTIC: Pedra Seca
Foto de
BIEBER (Claudia Marina)
Categoria PAISATGE CULTURAL: Composicions florals de la Fira de la Rosa
Enhorabona als premiats i moltes gràcies a tots i totes les concursants tant per la vostra participació com per haver sortit a fer les fotografies aquest dos dies de tanta calor!
Us esperem l'any que ve!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada