7 de juny del 2015

Guanyadors 4a edició

El jurat del concurs format per Montserrat Mindan, alcaldessa de Roses, Ambrosio Martínez, regidor de promoció econòmica, un membre del departament de Comunicació de l'Ajuntament de Roses i M. Mercè Compte, artista i membre de l'associació Xarxa Paisatges, ha resolt que les fotografies guanyadores de la quarta edició del concurs "La Vila amb Rosa" 2015 són les següents:

Categoria PAISATGE NATURAL: Costa




Foto de  VERMUT (Joan Benaiges)



Categoria PAISATGE ARTÍSTIC: Pedra Seca




Foto de BIEBER (Claudia Marina)


Categoria PAISATGE CULTURAL: Composicions florals de la Fira de la Rosa





Foto de SPIDERMAN (Nour Benabid

Enhorabona als premiats i moltes gràcies a tots i totes les concursants tant per la vostra participació com per haver sortit a fer les fotografies aquest dos dies de tanta calor!

Us esperem l'any que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada